2009年8月22日 星期六

[轉載]【昇醒之後】-絕對惡攪妄想(賞)篇!(by salanghea)

由salanghea於2009-08-22發佈
再經本人加鹽加醋及重新排位 XD
鹽醋部分以藍色顯示~
=======================================================================
背景資料:周鳳儀其實本身係一個醫香港腳既專家,因為佢識穿左昇愛上左賞,於是就迫昇交稿同埋比佢拎佢隻腳樣本去化驗~如果唔係佢就將賞昇互相感染一事公諸於世!
而賞因為為昇好,所以推佢去做手術~

話說昇為賞受盡賞媽氣, 於酒吧呼呼大醉...
趕到黎酒吧既賞..
賞:你做咩野咁煩丫?
聽見昇話: "我應承你!攪掂篇犒! ...你唔好再攪殷賞呀!"...說罷昇便不支倒地...

第2朝, 酒醒既昇...
好姐:家昇,你攪咩黎呀?攪到著住對女人高爭鞋返黎
昇驚見腳上之"飄甩雞毛"..大驚!
無奈酒醒過後,記憶好似忘得一清二淨..
但因為腳上既係”飄甩雞毛”,好自然地昇就去左搵賞

昇:琴晚..係你送我返屋企架?你做咩對我咁好?
賞:係咩?但我印象中無呢個畫面

社長辦公室內...
賞:社長,係度諗緊野呀?
昇:係,我係度試下係我d洞穴度搵返我d記憶出黎,啊!原來真係work!

昇回憶.......

昇: "我應承你!攪掂篇犒! ...你唔好再攪殷賞呀!"
賞:社長,你飲太多喇!我送你返屋企
昇:你做咩避開我?
賞:我送你返屋企
昇:你做咩出賣我,你做咩逼我做佢地想我做…而我自己又好唔想做個個永久斷尾香港腳手術呀,點解呀?
賞:唔好咁,我送你…
昇:點解呀?你以為我為Linda自殺,你就陪住我,我睇左你d無聊相,我睇完你仲比我睇多次,仲有…我最鍾意個對格仔昇星勿…你兜左一大個圈黎收埋佢,你明明驚向後退左,你做咩退左…又向前行返,點解…你答我!

昇講完後,轉身離去,跑跑下突然.....
昇:哎呀!
賞:做乜事呀?
昇:唔好理我!
(昇遞起腳檢查)
賞:你香港腳發作喎!
昇:唔關你事呀......
賞:唔好郁啦!

賞脫下高跟鞋,替昇換上,因為高跟鞋比較透氣,對治療香港腳有幫助 XD

賞:起身,我扶你返去
昇:我唔要!你講你做乜要對我咁好?
賞:你醉成咁,我講乜你都唔記得啦
昇:我記得!你講乜我都記得好清楚。我連你作d書都背得出!
賞:你背得出?我諗你連02年的<名人茶座>都唔記得呀!
昇:ok,我而家由頭到尾背一次,你係咪乜都講?
.......(回憶完)

昇:你話比我知,你對我當晚講既野,有咩回應,你話比我知,我訓著之後,有無咩發生

賞回憶..
賞:我地係wrong infection!

翌日...
社長辦公室桌上出現了"愛膚X"藥膏一支....
昇喜出望外:殷賞?

昇立即衝出辦公室,這時周鳳儀出現了!
儀:點呀?鍾唔鍾意呀?
昇:下?
儀:支藥膏呀!研發左好耐先研發到呢隻終極加強版架!
昇:哦......好鍾意呀......多謝.......
儀:見你咁嚴重先幫下你咋!下不為例呀!

賞目睹一切.....最心痛是,送得太遲?!

(完)

沒有留言: