2009年10月28日 星期三

Stella 大作 - 老少女沉迷記 + 酒池肉林

stella的作品太精彩了!!
如果你再出漫畫集的話,賞昇迷肯定會去團購的...XD

不管你是老少女還是少女...
來到此blog的,都一定經歷過以下的階段!!




附送社長老總乙對!


3 則留言:

匿名 提到...

哈哈,多謝多多轉載stella的漫畫,我看到愛情小傘啊~~其實哪兒可以看到這系列漫畫?

-funnyyeah

fama 提到...

stella完全寫左我地o既心聲出黎hahhaha

the_mw 提到...

haha, 完全係我既心聲, 我都係第一次為了 lee個劇集而日日上forum同登記tbb既.

*stella我之前都睇過你既短片《好鬼棧》, 好正呀, 幾時整番個賞昇mv呀??